Specialiosiomis pedagogėmis progimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 316
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
|
|
15.00 – 18.00 |
Antradienis |
8.00 – 11.40 |
11.40 – 12.10 |
7.00 – 8.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 11.40 |
11.40 – 12.10 |
7.00 – 8.00 |
Ketvirtadienis |
|
|
15.00 – 18.00 |
Penktadienis |
8.00 – 11.40 |
11.40 – 12.10 |
7.00 – 8.00 |
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 11.00 12.10 – 13.10 14.10 – 15.10 |
|
7.00 – 8.00 15.10 – 18.10 |
Antradienis |
9.55 – 10.55 12.10 – 13.10 14.10 – 15.10 |
11.40 – 12.10 |
15.10 – 18.10 |
Trečiadienis |
|
|
14.00 – 18.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 10.00 10.55 – 12.55 |
|
7.00 – 8.00 14.00 – 17.00 |
Penktadienis |
8.00 – 11.40 12.10 – 14.00 |
11.40 – 12.10 |
14.00 – 17.00 |
Tikslas: didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi kokybę.
Uždaviniai:
1. Bendradarbiaujant su pedagogais laiku pastebėti mokinių specialiuosius poreikius.
2. Tenkinti mokinių specialiuosius ugdymo poreikius, vedant individualius, pogrupinius, grupinius lietuvių kalbos, matematikos dalykų užsiėmimus 1-10 klasių mokiniams.
3. Šalinti priežastis, sukeliančias mokymosi (skaitymo, rašymo, tarties) sunkumus:
- Lavinti foneminę klausą.
- Lavinti smulkiąją, tiksliąją motoriką.
- Turtinti aktyvųjį bei pasyvųjį žodyną.
- Formuoti regimuosius, laiko bei erdvės vaizdinius.
- Lavinti gramatiškai taisyklingą rišliąją kalbą.
4. Vykdyti veiklą mokyklos Vaiko gerovės komisijosje:
- Analizuoti mokynių ugdymosi poreikius, problemas ir nesėkmingo mokymosi priežastis.
- Atlikti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pirminį vertinimą ir teikti siūlymus Vaiko gerovės komisijos vadovui dėl specialiojo ugdymo šiems mokinams skyrimo.
- Teikti rekomendacijas (konsultuoti) pedagogus, tėvus (globėjus) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, vaiko ugdymo proceso organizavimo, elgesio, lankomumo ir kitais aktualiais klausimais.
- Esant būtinybei siūlyti tįvams (globėjams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje.
5. Siekti nuolatinės mokinių ugdymo pažangos.