PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialinėmis pedagogėmis progimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 323
Atsakinga už 1–4 kl., persirengimo spintelės.
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
|
Pirmadienis |
|||
|
Antradienis |
|||
|
Trečiadienis |
|||
|
Ketvirtadienis |
|||
| Penktadienis |
Kontaktai
Mobilusis +370 673 90918
Kabineto Nr. 304
Atsakinga už 5–8 kl., mokinių pavežėjimą, nemokamą maitinimą.
Darbo laikas
|
Savaitės diena |
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pietūs |
|
Pirmadienis |
10.00–12.00 12.30–15.00 |
8.00–10.00 15.00–16.00 |
12.00–12.30 |
|
Antradienis |
10.00–12.00 12.30–15.00 |
8.00–10.00 15.00–16.00 |
12.00–12.30 |
|
Trečiadienis |
10.00–12.00 12.30–15.00 |
8.00–10.00 15.00–16.00 |
12.00–12.30 |
|
Ketvirtadienis |
10.00–12.00 12.30–15.00 |
8.00–10.00 val. 15.00–16.00 val. |
12.00–12.30 val. |
|
Penktadienis |
10.00–12.00 12.30–13.30 |
8.00–10.00 13.30–14.30 |
12.00–12.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 671 48837
Veiklos tikslas – laiku pastebėti, įvertinti ir spręsti mokyklos nelankymo, nesimokymo, netinkamo elgesio, bendravimo ir kitas problemas, susijusias su vaiku. Sudaryti visiems mokiniams geresnes socialines ir edukacines ugdymosi sąlygas.
Uždaviniai: būti mokyklos konsultantu įvairiais su vaiko teisėmis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais, rūpintis vaiko gerove ir saugumu.
Mokyklos socialinio pedagogo funkcijos:
- Vertinti ir padėti spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais(pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo).
- Padėti tėvams (teisėtiems vaiko atstovams) ugdyti savo vaiką, suprasti ir priimti jo socialinius ir psichologinius poreikius, suprasti savo teises ir pareigas, gauti socialinę pagalbą.
- Bendradarbiauti su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, mokyklos administracija sprendžiant vaikų socialines- pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.
- Dalyvauti vaiko gerovės komisijos darbe.
- Bendradarbiauti su valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis psichologinę, socialinę, teisinę pagalbą, rūpintis gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
- Inicijuoti, organizuoti socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
- Iškilus problemai, kartu su klasių auklėtojais lankyti vaikus namuose.
- Atstovauti vaikui ir ginti jo teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
